Vitajte na mojom blogu!

Nájdete tu:

zaujímavosti z oblasti vedy a techniky skúsenosti z praxe a cenné rady

streda 7. decembra 2022

Nestihol som prevziať zásielku SPS

  • decembra 07, 2022
  • by

Problém: Nestihol som prevziať zásielku

Aj vám sa stalo, že ste si nestihli prevziať zásielku v Alza-boxe alebo v nejakom inom boxe, ktorú zasielal prepravca SPS - Slovak Parcel Service?

Keďže som tento problém riešil a problém úspešne vyriešil, poradím vám. Ak ste si nestihli zásielku vyzdvihnúť do doby expirácie, nezúfajte a nepodliehajte panike. Napriek tomu, že ste v informácii od SPS mali napísané varovanie, že ak si ju nestihnete vyzdvihnúť "bude vratena spat odosielatelovi", ak zavoláte do lokálneho distribučného centra čo najskôr (napríklad na druhý deň) je viac ako 99% pravdepodobnosť, že si ju budete môcť vyzdvihnúť a táto zásielka tam stále je. 

Takže ako na to?

  1. Nepodliehajte panike
  2. Pripravte si číslo vašej zásielky.
  3. Nasledujúci pracovný deň zavolajte do lokálneho distribučného centra SPS (na informáciách na čísle 02/16877 si zistite podľa čísla vašej zásielky telefonický kontakt na najbližšie distribučné miesto pri výdajnom mieste, ktoré ste mali uvedené ako miesto doručenia).
  4. Zavolajte do distribučného centra a dohodnite si termín vyzdvihnutia.

Ako som teda postupoval ja?

  1. Panikáril som!
  2. Na web stránkach som sa nič múdre nedočítal ako postupovať. Panikáril som ešte viac, pretože som si predstavil ako vrátili moju zásielku, za ktorú som zaplatil, do Číny.
  3. Po zmätku som postupoval ako v návode vyššie a dopátral sa tak k číslu na centrálu SPS v Bratislave. Keďže som panikáril, v zmätku som im nadiktoval staré číslo zásielky a balík, ktorý som si už raz vyzdvihol (touto cestou sa ospravedlňujem zamestnankyni, ktorá mi to zodvihla a bola veľmi milá, za zmätok, ktorý som spôsobil).
  4. Dostal som teda číslo na SPS Ružomberok, ul. Sládkovičova 108, zavolal som na číslo (044/4332346 alebo 0904708971) a dohodol si vyzdvihnutie. 
  5. Pohoda, panika pominula, zásielka je v centre a nie na ceste do Číny!

PS: Použil som logo SPS pre účely tohto článku na čisto nekomerčný účel, aby som tak pomohol zákazníkom tejto spoločnosti predchádzať nedorozumeniam a prípadnej panike.

Už viac ako desať rokov pracujem v stavebníctve v oblasi vykurovania a využívania energie z obnoviteľných zdrojov. Baví ma vytváranie, nastavovanie a riadenie procesov trvalého zlepšovania, ktoré má zároveň aj živí. Baví ma veda a technika a technológie vo všeobecnosti.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Marian Baláž
ing.marian.balaz
Ružomberok, Slovakia

POŠLI MI SPRÁVU