Vitajte na mojom blogu!

Nájdete tu:

zaujímavosti z oblasti vedy a techniky skúsenosti z praxe a cenné rady

streda 6. septembra 2017

Ako a čím kúriť?

  • septembra 06, 2017
  • by

Koľko stojí prevádzka kúrenia v rodinnom dome?

V tejto reportáži sa dozviete porovnanie cien a čím je výhodnejšie kúriť - drevom, plynom elektrinou?

V reportáži TV JOJ sa ma redaktorka televízie JOJ pýtala na odbornú radu ohľadom kúrenia - porovnanie kúrenia drevom, kúrenie plynom a inými zdrojmi, v sekcii Odborník radí.

Už viac ako desať rokov pracujem v stavebníctve v oblasi vykurovania a využívania energie z obnoviteľných zdrojov. Baví ma vytváranie, nastavovanie a riadenie procesov trvalého zlepšovania, ktoré má zároveň aj živí. Baví ma veda a technika a technológie vo všeobecnosti.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Marian Baláž
ing.marian.balaz
Ružomberok, Slovakia

POŠLI MI SPRÁVU